تقدیر مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از خیّر نیکوکار

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی، مدیرکل به همراه معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی با حضور در دفترکار مهندس رضا حمیدی بنیانگذار گروه کارخانجات فرش نگین مشهد از همراهی و حمایت‌های ویژه ایشان از جامعه هدف بهزیستی تقدیر کرد و با اهدای هدیه‌ای از دست ساخته‌های هنرمندان توانخواه از همکاری وی با اداره کل بهزیستی استان در خدمت رسانی به محرومین و افراد دارای معلولیت قدردانی کرد.

دکتر مسعود فیروزی در این جلسه ضمن تشریح وظایف بهزیستی و اشاره به گستردگی جامعه هدف بهزیستی، بر لزوم اهداء کمک‌های خیرین به این سازمان برای پیشبرد بهتر وظایف تعیین شده ‌در راستای بالا بردن سطح کیفی زندگی مددجویان تحت پوشش تأکید کرد و گفت: نیازهای جامعه هدف بهزیستی نامحدود و بسیار متنوع است و از طرفی منابع مالی سازمان محدود می‌باشد. این منابع محدود پاسخگوی نیازهای گسترده و وسیع جامعه هدف نمی‌باشد. اگر حمایت‌های خیرین دریادل نباشد، بخش اعظمی از نیازهای جامعه هدف قابل مرتفع ساختن نیست.

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی، افزود: بسیاری از اهداف جامعه در سایه مشارکت‌های مردمی تحقق می‌یابد. برای تامین معیشت، مسکن، هزینه درمان و ارائه خدمات توانبخشی و بهداشتی و...درحال حاضر با مشکلاتی مواجه هستیم که حل این مشکلات نیازمند حمایت مردم و خیرین است. اشتغال، توانمندسازی و تلاش در جهت خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش مهمترین اولویت این سازمان است و در این راستا نیز به‌دنبال جلب حمایت خیرین، نهادها و سازمان‌های مختلف می‌باشیم.

کد خبر 111237

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد